they say you don't know what you got 'til it's gone / / they say that your darkest hour comes before your dawn

Friday, November 2, 2012

Survey.

1.Do you want a boyfriend or girlfriend?
Michael is my boyfriend.

2.When did your last hug take place?
Today, earlier in the kitchen. Michael pulled his shirt over his head and then asked for a hug, ha.

3.Are you a jealous person?
I have no one to be jealous of. Have you seen how kickass my life is ?

4.Are you tired right now?
Exhausted.

5.Do you chew on your straws?
I hardly use straws these days.

6.Have you ever been called a tease?
Yeah, but I was.

7.Have you ever been awake for 48 hours straight? |
It's been a very long time since I've had one of those weekends.

8.Do you cry easily?
Not anymore.

9.What should you be doing right now?
Nothing else.

10.Are you a heavy sleeper?
I bloody wish.

11.Do you think you can last in a relationship for 6 months?
Michael and I have been together for 3 years. 3 and a half on the 15th of November, actually.

12.Are you mad at someone right now?
Nope. I was earlier today but they're not worth my time.

13.Do you believe in love?
Well, yeah.

14.What makes you laugh no matter what?
Watching the video of Celeste drunk.

15.Who was the last person you talked to?
Michael. Hannah just text me though.

16.Do you get butterflies around the person you like?
I still do when Michael blows me away with his affection.

17.Will you get married?
This is a variable in my life I'm not trying to control. If I do, I do. If I don't, I don't.

18.When was the last time you smiled?
Every day, man. I love life.

19.Does anyone like you?
Michael loves me.

20.Do you secretly like someone?
No secret.

21.Who was the first person you talked to today?
Well, I said goodbye to Michael while he was sleeping as I was leaving for work. Technically, it would've been Simone at work.

22.Who do you feel most comfortable talking to about anything?
Any of my friends. I have no shame, nor secrets from any of them.

23.What are you NOT looking forward to?
The overwhelming nervousness of starting Uni next year. I'm ecstatic but going out of my mind worrying about nothing.

24.What ARE you looking forward to?
Uni. Progression at work. Saving more money. Growing into a better person.

25.Has someone of the opposite sex ever told you they loved you, and meant it?
You'd think if Michael didn't mean it, I'd know by now.

26.Suppose you see your ex kissing another person what would you do?
Continue what I was already doing. I don't care.

27.Do you plan on moving out within the next year?
As of the 25th of November, it'll have been a year since I did move out.

28.Are you a forgiving person?
I'm not usually one to strike people out that they need forgiveness. I just don't give a shit about shitty people.

29.How many TRUE friends do you have?
Like 30+. My group of friends is fucking fabulous. Bitches be jealous. Seriously.

30.Do you fall for people easily?
Not easily, but quickly.

31.Have you ever fallen for your ex’s best friend?
Ugh. Something sort of like that.

32.What’s the last thing you put in your mouth?
Tea.

33.Who was the last person you drove with?
Fuck. No idea. Probably Michael, or Hannah.

34.How late did you stay up last night and why?
Like 9:30-10:00 because I had work this morning.

35.If you could move somewhere else, would you?
NO. I lovelovelove Adelaide. I will never move, until I retire in Fiji.

36.Who was the last person you took a picture of?
Hannah with the puppies.

37.Can you live a day without TV?
I hardly watch tv.

38.When was the last time you were extremely disappointed?
I don't know. It's been a long time.

39.Three names you go by..
I have too many nicknames to remember. People just call me what they want.

40.Are you currently in a relationship?
Yup yup yup.

41.What is your all-time favorite romance movie?
I'm not a big fan of romance movies, but my fav rom-coms would probably be 40 Year Old Virgin and Crazy Stupid Love.

42.Do you believe that everyone has a soul-mate?
Of course.

43.What’s your current problem?
Finances, but isn't that everyone's ?

44.Have you ever had your heart broken?
Surely.

45.Your thoughts of long distance relationships?
No thank you.

46.How many kids do you want to have?
Pregnancy is fucking terrifying. Not even contemplating that shit as a joke for at least another 5 years. Get fucked.

47.Have you ever found it hard to tell someone you like them?
Duh~

No comments:

Post a Comment